• Wymiany i zwroty

  1. Klient może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny, po wcześniejszym poinformowaniu obsługi sklepu o tym fakcie. Wówczas obowiązany jest do zwrotu nieuszkodzonego towaru, nie posiadającego śladów użytkowania oraz posiadającego oryginalne metki, wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu.
  2. Klient zwraca towar kurierem na adres: PHU ALEX  Henrykowo 15, 63-000 Środa Wielkopolska. Klient pokrywa wszelkie koszty związane z wysyłką, niezależnie od wybranej formy dostawy i płatności.
  3. W przypadku zwrotu towaru, po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru.
  4. Jeżeli Klient chce dokonać wymiany produktu, odsyła towar i składa nowe zamówienie. Po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni od trzymania przesyłki zwrotnej.
  5. Klient powinien odesłać zamówienie do Sprzedawcy metodą podaną w ustępie 2.  – PRZESYŁKI ZA POBRANIEM NIE ZOSTANĄ ODEBRANE.
  6. W wyjątkowych sytuacjach, jeżli Klient nie ma możliwości dokonania zwrotu metodą podaną w ustępie 2, tj. kurierem, zobowiązany jest skontaktować się wcześniej mailowo z obsługą sklepu.
  7. Towar zakupiony z przeceny z powodu wady (informacja w opisie produktu) nie podlega zwrotowi ani wymianie.


Wzór formularza zwrotu do pobrania: Formularz zwrotu.pdf