• Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Puppy land- artykuły dla zwierząt.
Spis treści:

  1. Zasady ogólne
  2. Ceny
  3. Składanie zamówień
  4. Sposoby płatności
  5. Koszt, sposoby i termin dostawy
  6. Odstąpienie od umowy

§1

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego "Puppy land".
  2. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
  3. Informacje na temat produktów zamieszczane są na stronie Sklepu.
  4. Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są nowe.

§2

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich.
  2. Do ceny produktu należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w §5 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

§3

  1. Zamówienia składane przez Klienta są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatycznie wygenerowane potwierdzenie zakupu na podany adre e-mail. W przypadku braku otrzymania e-maila potwierdzającego, Klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu, w celu rozwiązania problemu.
  4. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Polski i zagranicy

§4
  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
      1.1 Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. 1.2 Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
  2.  Rachunek Sprzedawcy:
      2.1 Bank Santander Bank Polska SA 2.2 Numer rachunku: 94109014180000000146821978

§5

  1. Zamówienie zostanie wysłane na adres podany przez Klienta.
  2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:

Paczkomaty InPost 14,50 zł
Kurier 17,00 zł  
Kurier (Pobranie) 22,00 zł  
Kurier (wysyłka za granicę) 50,00 zł  


Cena wysyłki za granicę jest indywidualnie uzgadniana ze Sprzedawcą

3. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 2 dni robocze od złożenia zamówienia, jednak Sklep dokłada wszelkich starań aby zamówienia były realizowane szybciej.
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy.
5. W przypadku wyboru metody płatności przelewem, Klient jest zobowiązany wykonać go w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zostanie ono anulowane.


§6

  1. Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Wówczas obowiązany jest do zwrotu nieuszkodzonego towaru, nie posiadającego śladów użytkowania oraz posiadającego oryginalne metki.
  2. Klient zwraca towar kurierem na adres: PHU ALEX  Henrykowo 15, 63-000 Środa Wielkopolska. Klient pokrywa wszelkie koszty związane z wysyłką.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru.
  4. Jeżeli Kient chce zwrócić produkt zobowiązany jest wcześniej poinformować o tym Sprzedawcę, wysłając maila na adres sklep@puppyland.pl. E-mail powinien w tytule zawierać słowo "zwrot", a w treści numer zamówienia, dane osoby, która dokonała zakupu, telefon kontaktowy, nazwę/kod zakupionego produktu, opcjonalnie powód zwrotu. Jeżeli Klient chce dokonać wymiany produktu, odsyła towar i składa nowe zamówienie. Po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie na wskazane konto bankowe, również w przypadku gdy produkt kupiony został „za pobraniem”.
  5. Klient w żadnym przypadku nie powinien odsyłać do Sprzedawcy produktów bez wcześniejszego uzgodnienia z obsługą sklepu, lub metodą inną niż podaną §6 ustępie 2.  – PRZESYŁKI TAKIE NIE ZOSTANĄ ODEBRANE, A KLIENT ZOSTANIE OBCIĄŻONY WSZYSTKIMI KOSZTAMI WYSYŁKI I ZWROTU.
  6. W wyjątkowych sytuacjach, jeżli Klient nie ma możliwości dokonania zwrotu metodą podaną §6 ustępie 2, tj. kurierem, zobowiązany jest skontaktować się wcześniej mailowo z obsługą sklepu.
  7. Wybierając opcję ( a pobraniem) Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty u przewoźnika. W przypadku nie odebrania przesyłki Klient ponosi wszelkie koszty dostawy i zwrotu do nadawcy. Jeśli towar wróci uszkodzony, klient pokrywa wszelkie koszty poniesionych strat.