• Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Puppy land- artykuły dla zwierząt.
Nadzór weterynaryjny nad sklepem sprawuje Wojewódzki Inspektorat w Poznaniu https://www.wiw.poznan.pl
Spis treści:

  1. Zasady ogólne
  2. Ceny
  3. Składanie zamówień
  4. Sposoby płatności
  5. Koszt, sposoby i termin dostawy
  6. Odstąpienie od umowy

§1

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego "Puppy land".
  2. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
  3. Informacje na temat produktów zamieszczane są na stronie Sklepu.
  4. Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są nowe.
  5. Jednocześnie informujemy, iż producenci zastrzegają sobie prawo do różnicy 1-2 cm w wymiarze produktu

§2

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich.
  2. Do ceny produktu należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w §5 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

§3

  1. Zamówienia składane przez Klienta są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatycznie wygenerowane potwierdzenie zakupu na podany adre e-mail. W przypadku braku otrzymania e-maila potwierdzającego, Klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu, w celu rozwiązania problemu.
  4. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Polski
  5. W przypadku zamówień za pobraniem na kwotę wyższą niż 1000 złotych, wymagane jest wpłacenie zadatku o wartości 10 procent kwoty zamówienia w ciągu 24 godzin, na konto bankowe sklepu
  6. W przypadku zamówień wielkogabarytowych Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny przesyłki, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta

§4
  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
        1.1 Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

      1.2 Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
  2.  Rachunek Sprzedawcy:
        2.1 Bank Santander Bank Polska SA

      2.2 Numer rachunku: 94109014180000000146821978

§5

  1. Zamówienie zostanie wysłane na adres podany przez Klienta.
  2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:

Paczkomaty InPost 14,50 zł
Orlen paczka 6,00 zł
Kurier 17,00 zł  
Kurier (Pobranie) 22,00 zł  


3. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 2 dni robocze od złożenia zamówienia, jednak Sklep dokłada wszelkich starań aby zamówienia były realizowane szybciej.
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy.
5. W przypadku wyboru metody płatności przelewem, Klient jest zobowiązany wykonać go w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zostanie ono anulowane.


§6

  1. Klient może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Wówczas obowiązany jest do zwrotu nieuszkodzonego towaru, nie posiadającego śladów użytkowania oraz posiadającego oryginalne metki.
  2. Klient zwraca towar kurierem (17,00 zł) na adres: PHU ALEX  Henrykowo 15, 63-000 Środa Wielkopolska. Klient pokrywa wszelkie koszty związane z wysyłką, niezależnie od wybranej formy dostawy i płatności.
  3. W przypadku zwrotu towaru, po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru.
  4. Jeżeli Klient chce dokonać wymiany produktu, odsyła towar i składa nowe zamówienie. Po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie na wskazane konto bankowe.
  5. Klient powinien odesłać do Sprzedawcy metodą podaną w §6 ustępie 2.  – PRZESYŁKI ZA POBRANIEM NIE ZOSTANĄ ODEBRANE.
  6. W wyjątkowych sytuacjach, jeżli Klient nie ma możliwości dokonania zwrotu metodą podaną §6 ustępie 2, tj. kurierem, zobowiązany jest skontaktować się wcześniej mailowo z obsługą sklepu.
  7. Wybierając opcję ( za pobraniem) Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty u przewoźnika. W przypadku nie odebrania przesyłki Klient ponosi wszelkie koszty dostawy i zwrotu do nadawcy. Jeśli towar wróci uszkodzony, klient pokrywa wszelkie koszty poniesionych strat.