
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Puppy land- artykuły dla zwierząt.
Nadzór weterynaryjny nad sklepem sprawuje Wojewódzki Inspektorat w Poznaniu https://www.wiw.poznan.pl
Nadzór weterynaryjny nad sklepem sprawuje Wojewódzki Inspektorat w Poznaniu https://www.wiw.poznan.pl
Spis treści:
- Zasady ogólne
- Ceny
- Składanie zamówień
- Sposoby płatności
- Koszt, sposoby i termin dostawy
- Odstąpienie od umowy
§1
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego "Puppy land".
- Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
- Informacje na temat produktów zamieszczane są na stronie Sklepu.
- Wszystkie towary oferowane w Sklepie Internetowym są nowe.
- Jednocześnie informujemy, iż producenci zastrzegają sobie prawo do różnicy 1-2 cm w wymiarze produktu
§2
- Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich.
- Do ceny produktu należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w §5 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
§3
- Zamówienia składane przez Klienta są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatycznie wygenerowane potwierdzenie zakupu na podany adre e-mail. W przypadku braku otrzymania e-maila potwierdzającego, Klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu, w celu rozwiązania problemu.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Polski
- W przypadku zamówień za pobraniem na kwotę wyższą niż 1000 złotych, wymagane jest wpłacenie zadatku o wartości 10 procent kwoty zamówienia w ciągu 24 godzin, na konto bankowe sklepu
- W przypadku zamówień wielkogabarytowych Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny przesyłki, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta
§4
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody płatności:
- 1.1 Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
- 1.2 Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
- Rachunek Sprzedawcy:
- 2.1 Bank Santander Bank Polska SA
- 2.2 Numer rachunku: 94109014180000000146821978
§5
- Zamówienie zostanie wysłane na adres podany przez Klienta.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
Paczkomaty InPost | 14,50 zł |
Orlen paczka | 6,00 zł |
Kurier | 17,00 zł |
Kurier (Pobranie) | 22,00 zł |
3. Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 2 dni robocze od złożenia zamówienia, jednak Sklep dokłada wszelkich starań aby zamówienia były realizowane szybciej.
4. Klient jest obciążany kosztami dostawy.
5. W przypadku wyboru metody płatności przelewem, Klient jest zobowiązany wykonać go w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zostanie ono anulowane.
5. W przypadku wyboru metody płatności przelewem, Klient jest zobowiązany wykonać go w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zostanie ono anulowane.
§6
- Klient może zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Wówczas obowiązany jest do zwrotu nieuszkodzonego towaru, nie posiadającego śladów użytkowania oraz posiadającego oryginalne metki.
- Klient zwraca towar kurierem (17,00 zł) na adres: PHU ALEX Henrykowo 15, 63-000 Środa Wielkopolska. Klient pokrywa wszelkie koszty związane z wysyłką, niezależnie od wybranej formy dostawy i płatności.
- W przypadku zwrotu towaru, po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru.
- Jeżeli Klient chce dokonać wymiany produktu, odsyła towar i składa nowe zamówienie. Po zatwierdzeniu przez Sprzedawcę braku uszkodzeń oraz śladów użytkowania, Sprzedawca zwraca Klientowi koszty zakupionego towaru. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie na wskazane konto bankowe.
- Klient powinien odesłać do Sprzedawcy metodą podaną w §6 ustępie 2. – PRZESYŁKI ZA POBRANIEM NIE ZOSTANĄ ODEBRANE.
- W wyjątkowych sytuacjach, jeżli Klient nie ma możliwości dokonania zwrotu metodą podaną §6 ustępie 2, tj. kurierem, zobowiązany jest skontaktować się wcześniej mailowo z obsługą sklepu.
- Wybierając opcję ( za pobraniem) Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty u przewoźnika. W przypadku nie odebrania przesyłki Klient ponosi wszelkie koszty dostawy i zwrotu do nadawcy. Jeśli towar wróci uszkodzony, klient pokrywa wszelkie koszty poniesionych strat.